(06) 29 08 66 61

De weekenden van Ann

Ann is opgegroeid in een weeshuis en studeert voor arts. Zij is zo blij met de kans die haar geboden wordt en is extra gedreven. Zelfs in het weekend probeert ze zoveel mogelijk bij te leren.

In februari heeft ze een cursus gedaan en in april woonde ze een medisch kamp bij, waar zij met een gediplomeerd arts meekeek bij de behandeling van patiënten.

Silyviah’s voordracht tijdens Good Deeds Day

Good Deeds Day is een dag die wereldwijd wordt gevierd om het leven van mensen en milieu positief te veranderen. In Kenia ontmoetten op 2 april vele vrijwilligersorganisaties zoals het Rode Kruis, USAID en UKAID elkaar in de KICC (Kenyatta International Conference Center), Nairobi.

De deelnemende organisaties vertelden over hun werk. Zo is Silyviah lid van de Kenya Scouts Association. Zij hield tijdens deze Good Deeds Day een voordracht en is nu extra gemotiveerd om door te gaan met het goede werk dat de scouts doen.

Stichting Studiebol stimuleert dat een student zich bezighoudt met andere dingen naast de studie.
Wij zijn trots op haar!